
Tento portál bol presunutý na novú doménu Tlačovka.sk !!!
Sitcom Kutyil s.r.o porazilo Slnko, seno, jahody
Multireprízovaný film Slnko, seno, jahody dosiahol v pondelok na Markíze lepšie výsledky ako premiérová časť sitcomu Kutyil s. r.o na JOJke. Ako píše TV Markíza v tlačovej správe trhový podiel tohto filmu bol 35% a tak sa zaradil k najvyššiemu trhovému podielu filmov, ktoré TV Markíza vysielala v pondelok roku 2009 v hlavnom vysielacom čase. V cieľovej skupine 12-54 bol tento film ešte úspešnejší a trhový podiel narástol až o skoro 7% na 41,8 %. Film Slnko, seno jahody celkovo sledovalo 571 000 televíznych divákov. Podľa informácií portálu Mediálne.sk klesol trhový podiel premiérovej časti Kutyil s.r.o až pod 20%, ako ďalej píše pre TV JOJ je tento výsledok slabý, nakoľko priemer TV JOJ je okolo 21%. Trilógia Slnko, seno bude na TV Markíza pokračovať v nedeľu 21.júna a 28.júna o 20:00. Premiérové časti Kutyil s.r.o v tejto sezóne skončili. Pokračovať ešte bude reprízami Kutyil s.r.o 2. V lete nahradia sitcom Kutyil s.r.o akvizičné filmy. Reprízy Kutyil sr.o si televízny diváci JOJky budú môcť pozrieť aj v access prime o 17:30 v konkurencii magazínu Reflex na Markíze. Premiérové časti uvidia až na jeseň.